viernes, 3 de abril de 2020

Anna 30 aniversari


Ahir 2 d'Abril del 2020 vaig fer 30 anys. 

Va ser un dia diferent, tothom estava a casa, confinats. Malgrat la situació, em vaig sentir molt feliç durant tot el dia. De bon matí em van ensenyar un video amb tota la gent que estimo dient que els hi agradaria fer amb mi quan sortissin del confinament, va ser molt emotiu i sobretot divertit!!

Vaig anar a comprar flors fresques per donar vida a l'habitació de Londres, vam fer el pastís d'aniversari a casa i em vaig pintar la cara. Em vaig sentir com una nena petita celebran el seu aniversari, vam recuperar la felicitat que sents quan ets petit. Em vaig muntar la meva festa virutal on vaig atendre els meus amics amb la cara pintada i el cabell ple de flors, vam bufar les espelmes i cantar, com que tothom estava a casa vam poder celebrar-ho virtualment tots junts. Per aquest any, que he fet els 30, teniem una festa montada, on avui havia de començar el cap de setmana temàtic, no ho hem pogut celebrar com havíem pensat, però estic molt contenta d'haver-me sentit estimada per els que estimo. 

Més endavant... Ho celebrarem com cal!!

A continuació us deixo unes fotografies del meu estilisme i la meva expressió artística que vaig fer per els 30.









No hay comentarios:

Publicar un comentario