lunes, 27 de julio de 2015

Dilluns 27 Juliol 2015

Avui, dilluns dia 27 de juliol del 2015, 
ha sigut el primer dia que he pogut/volgut jugar amb la pintura.

Tot va començar la setmana passada, quan vaig comprar, 
per internet, uns suports per pintar. 
Quan em van arribar a casa i vaig voler fer la primera capa del quadre, em vaig adonar, que els suports que havia comprat eren per Acrílics i pintura a l'oli. 

Tota engoixada, vaig pensar que la pintura "Guache" de color daurat que tinc aqui a Londres, té una composició diferent a la resta de pintures. 
Vaig agafar un pinzell gros i vaig començar a posar capes de pintura per que finalment, quan volgués començar el quadre, tingués una bona base.
com que no tinc gaire pintures, i s'em estava acabant el color blanc, vaig fer uns fons que tenien massa presència (eren de color lila i taronja)

He estat tot el cap de setmana mirant aquests quadres que havia començat i finalment avui m'he decidit a agafar el pinzell i poder pintar lliurement, això si, tenint en compte una coherència en els colors. He descobert que a partir d'un accident que va esdevenir, quan vaig demanar els suports per internet, he pogut estar tota la tarda investigant, colors, formes i noves maneres, que mai havia experimentat. 

Això no s'acaba aqui, és només el principi per començar a 
pensar en les bases d'un futur, on la pintura & la moda, 
puguin conviure, per crear nous llenguatges d'expressió.

Per acabar, us deixo les fotografies que he anat fent de les proves de color. 








No hay comentarios:

Publicar un comentario